Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος vintageatelier.gr της Δέσποινας Μαράκη του Αστρινού συνεπάγεται την αποδοχή των παρακάτω όρων. Αν δεν συμφωνείτεμε τους όρους παρακαλούμε αποφύγετε την χρήση του.
Ταυτότητα Επιχείρησης
Vintage Atelier το σπιτικο μας
ΜΑΡΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΟΥ ΑΣΤΡΙΝΟΥ
Θηβών 111 Π. Κοκκινιά, Πειραιάς
ΑΦΜ: 075712009
ΔΟΥ: Ε’ Πειραια
Αριθμός ΓΕΜΗ: 055587009000
Εξυπηρέτηση πελατών.
Το τμήμαεξυπηρέτησης πελατών είναι διαθέσιμο να απαντήσει στα ερωτήματά σας μέσω e-mailστο piderama@gmail.com ή μηνύματος στο messenger της σελίδας μας στο Facebook: despinamaraki.
Εάνπροτιμάτε την τηλεφωνική επικοινωνία παρακαλώ καλέστε: 210 49 20 984
Ώρες εξυπηρέτησης στο email ή στο messenger: Δευτέρα έως Σάββατο 9:00-17:00
Ώρες εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο: Δευτέρα έως Σάββατο 9:00-17:00, Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή: 17:30-21:00.
Οι τιμές είναι σε ευρώ συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24 % και μπορεί να αλλάξουν οποιαδήποτεστιγμή. Εάν έχει γίνει αναπροσαρμογή στις τιμές και έχετε παραγγείλει κάποιοπροϊόν θα το παραλάβετε με τη τιμή που ίσχυε κατά την κατάθεση της παραγγελίας.
Ανκάποιο προϊόν δεν αναγράφει τιμή ή είναι μηδενική μπορεί να προήλθε από λάθος καταχώρηση οπότε δεν ισχύει. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλώ επικοινωνήστε μετην επιχείρηση στο τηλέφωνο 210 49 20 984
Διαθεσιμότητα προϊόντων
H ΕΤΑΙΡΕΙΑ της Δέσποινας Μαράκη του Αστρινού δεσμεύεται ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφορικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που έγιναν εκ σφάλματος, παραδρομής ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας και τα οποία δέχεται να διορθώσει εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή της.
Εικόνες προϊόντων και περιεχόμενο ιστοσελίδας
Η εταιρεία επιμελείται καθημερινώς για την ορθή και ακριβή δημοσίευση όλων των πληροφοριών που αφορούν στα προϊόντα που προωθεί και προβάλει από το vintage atelier. Η εταιρεία μας πάντως δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα στο πλαίσιο της λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος, στις αναγραφόμενες και εμφανιζόμενες πληροφορίες (όπως ενδεικτικά την αναγραφόμενη τιμή, τη διαθεσιμότητα, τη φωτογραφία, το είδος, κλπ) που μπορεί να οφείλονται ενδεικτικώς σε τεχνολογικές αστοχίες και λάθη, τυπογραφικά ή/και «ανθρώπινα» λάθη ή/και λανθασμένες πληροφορίες από τους προμηθευτές έστω και από αμέλειά της.
Παρακαλούμε, σε περίπτωση που διαπιστώσετε οποιοδήποτε σφάλμα πριν ή/και μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, να μας αποστείλετε σχετικό e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση piderama@gmail.com ή/και να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ. 2114019454 6988065620. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, εφόσον διαπιστώσετε σφάλμα σας καλούμε να μην προχωρείτε στην αποστολή αιτήματος παραγγελίας πριν την ειδοποίηση της εταιρείας μας για την αποσαφήνιση του συγκεκριμένου θέματος.
Η εταιρεία μας έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να μεταβάλει την τιμή οποιουδήποτε προϊόντος, οποτεδήποτε, αναιτιολόγητα και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Παραγγελία προϊόντων και προστασία καταναλωτή
Σε παραγγελίες μπορούν να προβούν και εκπρόσωποι νομικών προσώπων ενώ η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα. O πελάτης έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών
Διαδικασία πραγματοποίησης παραγγελίας μέσω e-shop
Ενημέρωση Εξέλιξης Παραγγελίας
Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει γραπτό μήνυμα (sms) στο κινητό που έχει δηλώσει στο καλάθι αγορών και διαδικτυακά (e-mail) αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει. Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν διευκρινίζεται με ή χωρίς Φ.Π.Α., ενώ το www.vintageatelier.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.
Αν δεν έχετε λάβει sms πιθανόν να έχετε βάλει λάθος το τηλέφωνό σας, παρακαλούμε σε αυτή την περίπτωση να επικοινωνήσετε μαζί μας για να το διορθώσουμε εμείς.
Αν δεν σας έχει έρθει το email παρακαλούμε να δείτε μήπως έχει πάει ενδεχομένως στα “Ανεπιθύμητα”/”Junk” ή μπορεί να είναι λάθος το email σας.
Τρόποι Πληρωμής
- Με τη χρέωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας. Το κατάστημα μας συνεργάζεται με την και την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και τα προσωπικά σας δεδομένα είναι άκρως κρυπτογραφημένα και απολύτως ασφαλή όχι σε δικό μας Server αλλά της τράπεζας που προαναφέραμε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάρτες οποιασδήποτε τράπεζας Ελλάδας ή εξωτερικού. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων. Το vi έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχo gr εγκυρότητας.
Όλες οι πληρωμές μέσω κάρτας ολοκληρώνονται με την ασφάλεια της Εθνικής τράπεζας της Ελλάδος.
Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση e-mail.
- Με κατάθεση ή μεταφορά μέσω Web Baking.Mόλις υποβάλετε την παραγγελία σας, καλέστε μας στο 6988065620 για να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα ΠΡΙΝ κάνετε την κατάθεση.Μπορείτε στον παρακατω τραπεζικο μας λογαριασμο να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σας και να μας αποστείλετε με ΦΑΧ ή e-mail την απόδειξη κατάθεσης που βγαίνει αυτόματα από την τράπεζά σας αμέσως μόλις ολοκληρώνεται η μεταφορά. Screenshot πριν την πληρωμή δεν μπορεί να θεωρηθεί έγκειρη απόδειξη πληρωμής και δεν θα γίνεται δεκτό. Στην αιτιολογία να αναγράφεται το όνομά σας και ο αριθμός παραγγελίας σας.
Στοιχεία Λογαριασμού:
Τράπεζα: Εθνική Τράπεζα
Αριθμός λογαριασμου: 19740092317
ΙΒΑΝ: GR6401101970000019740092317
Δικαιούχος: Μαρακη Δεσποινα του Αστρινου
- Με αντικαταβολή στο κατάστημα ή στον υπάλληλο της courier.Το ποσό της πληρωμής εξοφλείται είτε με αντικαταβολή στο φυσικό μας κατάστημα είτε στον υπάλληλο της courier την ώρα της παράδοσης του δέματος.
Τρόποι Αποστολής - Έξοδα μεταφοράς
ΠΡΟΣΟΧΗ!: Σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε: Αν επιθυμείτε το δέμα να σταλεί στην διεύθυνση σας, θα σας ενημερώσουμε για τον τυχόν επιπλέον χρόνο παράδοσης. Σας τονίζουμε όμως ότι ως εταιρεία ΔΕΝ χρεώνουμε επιπλέον κόστος για τις δυσπρόσιτες περιοχές.
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από το κατάστημά μας το μεσημέρι, καθημερινά, από Δευτέρα έως Σάββατο. Οι παραγγελίες εντός Αττικής, αλλά και σε μεγάλα αστικά κέντρα αποστέλλονται με τις τη Γενική Ταχυδρομική και παραδίδονται σε 4-5 εργάσιμες ημέρες. Σε οποιαδήποτε διαφορετική περίπτωση, θα προκύψει επικοινωνία και άμεση ενημέρωση από το vintageatelier προς τον πελάτη.
Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα αποστέλλονται με τη Γενική Ταχυδρομική και παραδίδονται σε 6-10 εργάσιμες ημέρες. Η ώρα παράδοσης δεν είναι συγκεκριμένη και γίνεται μεταξύ 10:00 έως 19:00. Αν επιθυμείτε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης επιβαρύνεστε με το επιπλέον κόστος που καθορίζουν οι μεταφορικές.
Σημειώστε επίσης ότι οι παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται εντός του Σαββατοκύριακου και αργιών.
Αν επιθυμείτε παράδοση εντός Σαββατοκύριακου επιβαρύνεστε με το επιπλέον κόστος που καθορίζει η εκάστοτε μεταφορική.
Αλλαγές/Επιστροφές Προϊόντων
Για να αποφύγετε την πιθανότητα λάθους παραγγελίας σας προτείνουμε να βεβαιωθείτε για το σχέδιο ή να μας καλέσετε στο 210 49 20 984.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση.
Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας).
Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής.
Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.
Για να έχετε το δικαίωμα αλλαγής ενός προϊόντος πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο οι παρακάτω όροι:
-Μας ενημερώνετε τηλεφωνικά άμεσα σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία. (Καλό θα είναι όταν μας καλέσετε να έχετε καταλήξει στο προϊόν που επιθυμείτε)
-Η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.
-Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.
-Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος, όπως και την συσκευασία που συνοδεύει αυτό και την απόδειξή του.
Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής – αλλαγής σας.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε χωρίς να επικοινωνήσετε προηγουμένως μαζί μας, γιατί γίνεται διπλή αποστολή και θα χρεωθείτε διπλά τα μεταφορικά. Είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνήσετε πριν κάνετε κάποια κίνηση μαζί μας.
– Αναλυτικά η διαδικασία της αλλαγής έχει ως εξής:
Επικοινωνείτε μαζί μας για να δεσμεύσουμε το προϊόν που θέλετε να σας στείλουμε.
Μας αποστέλετε με χρέωση παραλήπτη με Γενική Ταχυδρομική, το προϊόν που επιθυμείτε αλλαγή, όπως το παραλάβατε και με την απόδειξή του μέσα.
Μόλις μας έρθει το δέμα εφόσον είναι στην κατάσταση που σας είχε αποσταλεί αρχικά, σας αποστέλεται το προϊόν που σας έχουμε δεσμεύσει.
Όταν σας το φέρει ο κούριερ πληρώνετε τα μεταφορικά (€ 4.00) ή και τη διαφορά, αν υπάρχει, με τη μορφή αντικαταβολής. Αν επιθυμείτε να καλυφθεί με άλλο τρόπο η διαφορά ή/και τα μεταφορικά, θα πρέπει να γίνει κατόπιν συνενόησης μαζί μας και όχι αυθαίρετα.
Σε περίπτωση που το προϊόν που σας παραδώσαμε είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο εκτός από το δικαίωμα αλλαγής μπορείτε να μας ζητήσετε τα χρήματα σας πίσω. Μόνο σε αυτές τις δύο περιπτώσεις επιβαρυνόμαστε εμείς εξ’ολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα.
O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα.
Για την διαδικασία της επιστροφής προϊόντος πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
-Μας ενημερώνετε τηλεφωνικά άμεσα σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή. Η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 14 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης καθώς και η αποστολή του προϊόντος από πλευράς σας πρέπει κατόπιν να γίνεται το συντομότερο δυνατό.
-Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.
-Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος, όπως και την συσκευασία που συνοδεύει αυτό.
-Στέλνετε το δέμα μαζί με την απόδειξη πίσω σε εμάς με τη μεταφορική που σας απεστάλη αρχικά. Συγκεκριμένα στα στοιχεία: Θηβών 111, Πειραιάς
-Μέσα στο δέμα σας μας βάζετε ένα χαρτί με ένα Iban, από ποια τράπεζα είναι και ποιος δικαιούχος φαίνεται.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε εντός μιας εβδομάδας. Σας επιστρέφεται η τιμή του/των προϊόντος/ων μείον τα μεταφορικά της επιστροφής € 4.00.